App: Nogle brugere kan ikke se medicin, bestillinger og medicinhusker
Incident Report for Apotekerforeningens driftsstatus
Resolved
Problemet vurderes som løst.

Skriv til appen@apoteket.dk, hvis du stadig ikke får adgang til dine medicinoplysninger.
Posted Apr 26, 2022 - 13:09 CEST
Identified
Vi har identificeret, at brugerne får en fejlbesked, fordi appen ikke kan nå at hente medicinoplysningerne inden timeout grænsen på 30 sekunder. Det er brugere med mange medicinoplysninger, der er ramt. Medicinoplysningerne består af aktive behandlinger, tidligere behandlinger og købshistorik.

Vi arbejder på at øge hastigheden, så alle brugere kan få deres medicinoplysninger indenfor 30 sekunder.

Tidshorisonten er endnu ukendt.
Posted Apr 25, 2022 - 10:20 CEST
Update
Vi arbejder fortsat på at løse problemet for de ramte brugere.
Posted Apr 22, 2022 - 11:15 CEST
Update
Vi arbejder stadig på at finde fejlen.
Posted Apr 21, 2022 - 13:55 CEST
Update
We are continuing to investigate this issue.
Posted Apr 20, 2022 - 14:34 CEST
Update
Vi arbejder fortsat på at løse problemet.
Posted Apr 20, 2022 - 14:32 CEST
Update
Vi arbejder fortsat på at løse problemet.
Posted Apr 20, 2022 - 12:00 CEST
Investigating
Vi er i gang med at undersøge problemet.
Posted Apr 20, 2022 - 11:01 CEST
This incident affected: Appen "apoteket" (Medicin, Bestillinger, Medicinhusker).